Followers

Thursday, November 6, 2008

Sayangkan anak tinggal-tinggalkan...

Ni masa dah beso...
Ni Affiq waktu kecik....

Minggu depan aku kena gi kursus baby book kat KL International Hotel. Tak tau le camna nak tinggal Affiq ni. 3 hari 2 malam lagi..Dah le Affiq tak penah berpisah tempat tido ngan aku. kalau siang tu biasala..memang selalu kena tinggal. ni malam..seminggu sebelum p aku dah susah hati. Terpaksalah Affiq dok umah tok. Dengan hubby dia tak mau langsung..Tok ngan tokwan memang takde masalah le..diorang memang suka Affiq ada. tak sunyi..sebenarnya Affiq ni masih menyusu badan..tu le yang tak leh berpisah ngan aku tu...kalau balik keje lewat sket pun dia dah cari..bila nampak je muka aku..ibu...boom....boom...nak ajak aku masuk dalam bilik le..apa lagi.. Aku dah bercadang nak ceraikan susu badan ni..lagipun dia dah besar..limit sampai dua tahun je..dah lebih 2 bulan (Affiq sekarang dah 2 tahun, 2 bulan)..Affiq ni makan dua-dua (susu badan + susu formula)..Tapi Alhamdulillah,dia jarang dapat sakit..sakit sikit-sikit tu biasa lah...Betul gak orang kata bagus bagi susu badan ni.baru sekarang aku perasan. Aku dulu malas gak nak ajar susu badan ni,bukannya apa kalau nak p kenuri ke,majlis-majlis ke terpaksala dok nyorok-nyorok..Affiq ni bukannya kira tempat kalau nak nyusu..dulu mula-mula malu gak,tapi dah lama-lama ni biasa je..Affiq pun dah cerdik,nak menyusu pun kt dalam bilik.depan orang tak nak ..malu..

4 comments:

Yanmie said...

alololo...comeinya affiq nie..

Tirana said...

Susu ibu is the best.. Semua anak kak tirana menyusu badan..ada yang lebih 2 tahun..

Ietams said...

berat je hati kann..

dahliana said...

Beruntung affiq, dapat susu ibu yang paaaaling berkhasiat. Khalis tak dapat la achik, dari lahir lagi, jenuh aku sua kan...tak dapat jugak dia susunye...jururawat pun jenuh cuba.. last2 kesian tengok dia lapar gile...dari aku bagi guna picagari tu, curi2 aku bagi susu ngan botol tuh..he.he..marah akak nurse tuh. Jadi sampe besor le khalis minum susu cap lembu tuh...
Affiq nih lebih ke muka eddie ek? Tapi mase baby mmg gebu giler..=) Yang tak tahan tu, tengok lesung pipit dia....

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...