Followers

Wednesday, September 24, 2008

Dapat kad raya ...

Ni kad raya pertama yang aku dapat...dari sis tirana...maklumlah baru lagi dalam dunia blog ni... ramai yang belum kenal..walaupun tak kenal, ada juga yang aku dah link sebab selalu ikut citer diorang..seronok... bila lama tak bersua terasa rindu...walaupun tak pernah kenal..tapi cam dekat je...dunia blog ni merapatkan ukhwah..yea la kadang-kadang bila umur dah meningkat ni terasa sunyi pulak hidup ni...kita sebenarnya rindukan zaman masa muda dulu..tapi masa takkan berulang kembali..(masa zaman muda dulu takde pun benda2 camni). Datang keje kalau tak update blog rasa cam ada je yang tak kena...kalau la masa aku jadi housewife dulu ada benda ni mesti tak boring...sekarang dah keje...Ingat lagi ,masa dok kelantan dulu ikut hubby,aku tak keje terpaksa dok kat umah.punyala boring...setahun gak aku jadi housewife sepenuh masa. Masa tu nak cari keje pun susah..kat jeli...mana lah ada keje..bertahun gak simpan degree kat umah...At last dah tak tahan dok umah, aku balik perak..dok ngan mak..masa tu tgh pregnant kat affiq. Aku nekad affiq lahir je aku mesti ada kerja..dengan perut memboyot tu la aku p interview. tapi rezeki masih tak menyebelahi aku...last sekali pas affiq lahir (baru lepas pantang) aku dapat keje kerani kat AIA insurance. Belasah je la..janji ada keje..Lepas keje 2 bulan kat AIA ni, aku dapat lak keje sekarang ni..Alhamdulilah..Keje kat Library..Assistant Officer..Lari jauh dari course yang aku blaja dulu..tapi takpelah..rezeki anak..







No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...