Followers

Wednesday, July 15, 2009

Anugerah Tuhan..38 weeks dah bersalin..

Alhamdulillah....aku dah pun selamat melahirkan seorang putera pada 12.7.2009,tepat jam 11.13 malam di Hospital Taiping...Actually sebenarnya due 26.7.2009,tapi nak buat camne baby dah tak sabo nak kuar..berat baby 2.93 kg...sebenarnya tak sempat nak cerita panjang sebab ari ni baru masuk 3 hari dlm pantang..tak leh nak dok lame...Alhamdulillah semuanya selamat..lepas ni baru leh citer panjang...tunggu le..pada teman-teman semua yang nak tengok baby tu leh le tengok gambo2 kt bawah..banyak lg tp tak sempat nak upload...baby belum ada nama lagi...dok ingat girl..sekali kuar boy ler pulak..Pepun Alhamdulillah atas anugerah Tuhan ini..semoga hidup kami bertambah ceria dan dimurahkan rezeki hendaknya...



























































11 comments:

Idayu said...

alhamdulillah..tahniah.comel sgtt :)

MaMa aYiN_FaSHa said...

tahniah..tahniah...dah ada 2 hero kan...

naurah makwa said...

tahniah kak..selamat sekali lagi dalam perjuangan menjadi seorang ibu..hope akak sihat2 k..

Ietams said...

ahamdulillah,
tahniah mama,
comeynye baby
hepi berpantang!

UnGu VioLet said...

tahniah kak!!! baby bulat dan comeeeeeeel sgt..

dahliana said...

alhamdulillah...congrats chik, congrats....sonok tengok org dah dapat baby lagi...best.best! he.he...tahniah kat afiq jugak... comel betul chik, putih, tombonnn, geram...cup,cup,cup=)

ummumishkah said...

wah.. so cute!
Tahniah.. moga bertambah seri kehidupan.. :)

grow2g3th3r said...

tahniah...
semoga anak itu bakal menjadi pemimpin teragung...

Mama-Danish & Sarah said...

tahniahhh dgn kehadiran orang baru...soooo cute n comellll..

Tirana said...

Alhamdulillah..tahniah..comelnya baby

Anonymous said...

Tahniah le kat ko chik lepas nie boleh dapat baby lagi nie...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...