Followers

Thursday, July 8, 2010

Jalan petang2 ke Taman Negeri Bukit Panchor

Dah lama betul aku tak hapdet blog ni....bznya..dengan pelbagai masalah yg dtg...tapi alhamdulillah semuanya dah ok...ni nak cite pasal aku bwak si mamat kecik ni gi jenjalan kat taman negeri bukit panchor..penang...tp sempadan ngn kedah n perak...dekat je la ngn umah dalam 20 minit...sebnarnya plan nak bawa adik sekali..tapi sekali bila nk bertolak je...adik mula menguap..aduii....akhirnya adik terpaksa lah kna tinggal ngn tok.kalau bawak gak alamatnya kna balik awal la.....hubby mmg tak pegi sbb aku pegi ni waktu hari aku cuti hari isnin...hubby keje cam biasalah...aku bw adik2 je..makcik n paksu affiq....
Sampai kat sana je hari dah petang pun sbbnya mmg nak pegi ptg sket sbb klu tak mmg panas..so sambil relaks2 tu ibu ng affiq pun berposing....

Sebenarnaya taman negari ni macam air terjun ala-ala buatan gitu..ada le kolam kecik tempat budak2 main..sesuai sgt le ngn si affiq sbb klu nk be ke air terjun betul rasanya affiq mesti tak berani...


so,petang tu..ibu goreng koeyteow n nugget utk affiq..wah..affiq makan dengan penuh selera sbb kat umah td pun mmg tak makan apa...

Tengok la tu...affiq mmg takut sgt ngn air.....



affiq akhirnya...psing atas batu je..tak berani masuk dlm air....alahai anak ibu....





Last2 petang tu dlm kul 6.30 kitorang balik le...lain kali datang lagi bawa adik n kaum kerabat yg lain sekali..kat cni klu wat barbecue cam best je ni....





3 comments:

SUZIE APAI said...

hiks...jln2 mmg best....

Ietams said...

nampak bujang betul dah affiq sekarang..

UnGu VioLet said...

same cute dan comeyyla kak.. :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...