Followers

Wednesday, January 11, 2012

Apam Polkadot Doorgift




Skang ni leh dikatakan tiap-tiap hari ada order untuk apam ni..kadang2 tu letih gak..dengan keje lagi..nak settlekan order lagi..tapi kata orang rezeki jangan ditolak...hehe..aku bukan tamak ye...walaupun keje dah ok tapi sebab minat aku mmg dalam bidang baking membaking ni mmg hilang sume rasa letih tu bila tgk customer puas hati...dan aku gak ada future planning...so,bidang ni memang aku dah tak leh tinggal...sebenarnya bg aku tiap2 manusia tu Allah dah bagi kelebihan tersendiri..macam aku ni...mmg aku lebih kat bidang ni...bidang lain tu mcm jahit menjahit ke memang fail...lukis melukis mmg out...bidang2 seni ni mmg bukan bidang aku...bila kita tak minat mmg buat apa pun takkan jadi...macam wat pokadot ni mmg aku tak blaja ngn sape pun...tgk resepi kt internet..pastu buat..tgk2 menjadi lak..lama2 dah hari2 buat dh makin expert le...alah bisa tegal biasa..hehe...dah tau dah camne nk bg dia lembut..camne nk bagi dia tembam...keke..




Selain dari order untuk makn2.pokadot ni leh gak dibuat doorgift mcm kat atas ni..ni untuk yang budget kecik,klu budget besar kita guna kotak yg cantik sket...sesape yang nk order leh le contact aku...klu camni  biasanya RM1.80..tapi klu nk banyak harga tu boleh dipertimbangkan lagi...bagi aku berniaga ni peluang kita nk bersedekah..biarlah untung kecik pun janji customer puas hati....Semoga tahun 2012 ni makin betambah-tambah rezeki aku dan anak2...Alhamdulillah...Syukur....

1 comment:

Unknown said...

yup..kudut pun wat business neh.. mmg ader jer tempahan.. kengkadang kena tolak sbb tak sempat... letihkan nak siapkan kalu terlampau banyak sangat

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...