Followers

Friday, January 8, 2010

Sape angkat Akif dari buai....

Pening kepala sebenarnya memikirkan perkara di atas...2 hari yang lepas...dalam kul 10.30 malam...mata ni terasa ngantuk sgt..waktu tu aku dah tidokan akif dalam buai...akif tido nyenyak sgt...malas le nak angkat..masa tu afiq tak tido lagi..hubby lak dok borak kat luar...aku pun terus tido tido n terlelap...

dalam kul 12.00 aku terjaga bila dengar hubby tanya..nak angkat akif tak?aku cakap takpe biar dulu..nt aku angkat...sebabnya mmg aku ada niat nk bangun sbb nak kena bancuh susu untuk afiq n akif..aku pun tido balik..tak tau le nape..malam tu mata cam tak leh buka je....mengantuk sangat...

tiba-tiba aku tersedar...tengok jam dah 4.30 pagi...akif dah ada disebelah aku....mgkin hubby kot yang angkat...aku pun bangun bancuh susu dan terus sambung tido...

esoknya pagi-pagi aku bangun terus tanya hubby dia ke yang angkat akif letak atas katil?dia cakap tak..sebab aku tak bagi angkat masa kul 12 tu..berderau rasanya darah aku...sape yg angkat akif ni..afiq ke?tapi affiq takkan larat nk angkat akif...

Sampai skang aku masih tertanya-tanya...sape yg angkat akif malam tu..
takkan nak pindah umah lagi...baru 2 bln dok umah tu...

*kadang-kadang kita nk percaya n tak percaya sama banyak,
tp bila dah kena kat kita baru kita tau...

Tapi 'dia' pun makhluk Allah..

4 comments:

LiAnA said...

erkkk seram lak baca kisah ni..cuba u ingat balik.. takut kot u mamai2 gi angkat akif ke..

anyway salam kenal :D

♥Azie♥ said...

naik bulu roma tekok azie....nasib baik xapa2 kn...

mamaaffiq said...

liana..sbnarnya dh mcm2 yg jd spanjang kitorang dok umah tu...sy mmg ingat,sy tak angkat..pastu tmpat yg dia ltak tu bkn tmpat yg slalu sy ltak anak sy...tq ye sudi singgah...

Ietams said...

huhuhu seram gak

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...