Followers

Monday, May 18, 2009

New born- Muhamad Faris B.Muhamad Fazly...

Tanggal 7.5.2009...seorang lagi hero selamat dilahirkan ..Muhamad Faris B. Muhamad Fazly..nak tau baby sape ni..sape lagi...baby aunty jun affiq le...
bertambah lagi koleksi hero dalam family aku..tahun ni je..termasuk aku n cousin ada 4 orang yang akan dapat baby...ni baby yg ke-2..baby yg ke-3,baby aku ler...coming soon..dan yg ke-4,cousin aku gak...safiza bln 10 nanti..meriah betul...yang 3 orang ni..semua anak 1st lah...aku je anakg yang ke-2...he..he...advance sket....















3 comments:

Yanmie said...

alololo..comeinya baby tu kak..ingatkan akak dh besalin td..suspen tul..yelah mana taknya due lmbt lg kan..huhuhu..

anyway take care yea..banyakkan rehat..

Ummu Mishkah said...

comelnya..
rindu pada bau baby.. :)

dahliana said...

alhamdulillah..memula tadi aku terkezut...ingat baby ko dah keluar..he.he.he....tahniah, tahniah....
**tak jawab semalam, fon tak bwk=) tapi chik ko mmg tetap kene report bab untuk repair diorang kene bukak doket...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...