Followers

Friday, June 12, 2009

Salam rindu dari Tanah serendah sekebun bunga...

Dah lama sangat tak masukkan entry..2-3 minggu ni aku sibuk sangat..sekarang ni tengah kursus plak kat kelantan ni..dah masuk ari ke 5...letihnya Tuhan je yang tau..dengan perut yang semakin besar ni...harap-harap semuanya ok..minggu ni dah masuk 33 minggu..takut gak, mana tau..aktif sangat kat cni...takut ter'bersalin' lak kat sini..kes naya ni..tal pasal lak baby ni jadi orang kelantan...mintak2 le takde apa-apa..



Semalam baru leh relax sket..pi jalan kat "wakaf che yeh"..takde shopping pepun just beli sket2 je..kerongsang..tudung..tu je..keropok2 tak beli lg..ingat masa nak blk nanti singgah kt Bukit Bunga je..beli la serba sedikit..ye la kan.dah dtng cni takkan tak beli apa2..besar gak pasar wakaf che yeh yang baru ni..bengkak gak le kaki aku ni..kitorang kuar dari Machang kul 8.30 pastu sampai sana dlm 9.30 malam..pastu shopping sampai kul 12malam..sampai uitm (tempat penginapan)dekat kul 1 gak...pastu terus tido..letihnya...

Rindu sangat kat affiq..tiap2 malam aku cal..pastu tiap2 mlm dia tanya,
"ibu kat mana"..agaknya dia rindu le tu..tak penah lagi tinggal di lama-lama camni..nasib baik ler ada mak aku..kalau tak ,tak tau nak letak dia kat ne...bukannya nak sangat ngan ayah dia..tiap2 ptg ayah dia p tgk kat umah tok...

InsyaAllah ari selasa ni aku akan bertolak balik ke perak..

3 comments:

MaMa aYiN_FaSHa said...

oooo..ada kursus kat kelantan yer..iskh..adik saya & hubby dia pon kejer sama ngan awak gak..now dia library Desa sg kechil..skr ni pon pi kursus kat kelantan la...adik saya tu nama norhafiza & hubby nyer amran..baru kawin...

ummumishkah said...

moga dipermudahkan urusan.. :)

Tirana said...

mamaaffiq..jaga diri baik2

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...