Followers

Thursday, October 23, 2008

Bila Affiq bertemu Aifa...

Kerenah si kecil ni kadang-kadang boleh buat kita senyum sorang-sorang. Malam selepas kenduri Ju aritu,diorang adalah buat acara makan-makan..makn sate malam tu..si kecilku apa lagi bukan main lasaknya lagi...ke hulu ke hilir. Nak dijadikan citer ada seorang temanku yang membawa anak kecil jugak, tapi pompuan..comel...nama Aifa..kebetulan plak baju sama colour ngan Affiq..maroon..Affiq yang bukan main lasak tiba-tiba jadi baik le pulak..asyik ikut je budak pompuan tu pi mana-mana(anak teruna aku dah pandai dah...)siap pegangkan kasut budak tu lagi..mula-mula pegang kasut,pastu pegang tangan..pandai betui nak berkawan..last-last dua-dua hilang. rupa-rupanya anak teruna aku dah bawak si Aifa pi ke jalan besar..Nasib baik le sempat nampak. Kalau tak tak tau le camna...Jenuh gak le mak si aifa tu kejar..aifa dah stop..affiq plak makin laju..makin kejar, makin dia lari..aku dah tau dah anak aku memang camtu...lastly terpaksalah aku yang mengejar...akhirnya dpat gak aku kejar si kecik tu.. Affiq ni memang suka dengan budak pompuan, tambah plak yang comel-comel...kalau budak lelaki tu asyik kena buli je ngan dia..tak patut betul affiq ni..tapi kalau tanya nak baby tak?taknak... Tahun depan bulan 8 affiq dah tiga tahun leh la klu nak ada baby...klu bleh anak aku semua nak lahir bulan 8..(senang nak celebrate)..kalau nak lahir bulan 8, bln 12 dah kena pregnant...planning baik punye ni...tapi kita hanya merancang..Tuhan yang menentukan....

Affiq & Aifa tengah makan sate...ni je gambar diorang berdua...yang lain tak sempat snap.affiq asyik nak lari je

Ada lesung pipit tau hero aku ni...





dah sibuk dah...tengok tangan tu...


tengok le...khusyuknya dia











Nangis bila nak ambil gambar ngan unty ju dia..





Ni aifa....













No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...