Followers

Monday, October 27, 2008

Syawal akan berakhir...


Lagi seminggu syawal akan melabuhkan tirainya...Terlalu sekejap masa berlalu..rasanya cam baru semalam je berpuasa..minggu ni dah pun nak abis bulan syawal..aku terlalu sibuk..tak taulah orang lain..rasanya tak sempat mengecapi manisnya Ramadhan..Sebulan berlalu tanpa disedari..sibuk dengan keje, dengan keletah anak..menjadikan hari-hari yang datang berlalu begitu sahaja..Namun masa tetap berlalu meninggalkan kita..Sedar tak sedar kita juga menghampiri penghujung 2008..Usia akan meningkat dan bertambah lagi..Disebabkan terlalu sibuk hingga aku terlupa..banyak betul yang aku lupa..ari ni ari paling lucu n paling tak dapat aku lupakan...aku datang keje dengan tak membawa beg duit,hp,kunci library,lesen n semua kelengkapan ku yang penting-penting belaka.Beg yg ada brg2 tertinggal kat umah mak masa aku anta affiq pagi tadi..terpaksalah gi umah knah,rupa-rupanya kak nah cakap ari ni cuti..cuti gantian Deepavali semalam...Ya Allah,camne la boleh jadi camni...aku tak tau pun..selalunya kalau cuti ari isnin,dah takde gantian dah..(kitorang cuti ahad,isnin)..nasib aku la ari ni...ni tawakal le nak balik,nak drive kete ngan tak bawa lesen n IC n beg duit jugak..nasib baik minyak kete ada... Jauh tu Batu Kawan ngan Parit buntar..Moga aku selamat sampai ke rumah...

1 comment:

Tirana said...

Bertawakkal aje la ye...insyaAllah semuanya selamat.. Kita manusia ni memang macam tu..kadang2 yang penting pun boleh terlupa..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...