Followers

Tuesday, October 21, 2008

Lembayung Senja di Ban Pecah,Tanjung Piandang


Keindahan alam ciptaan Tuhan...

Sebelum Ramadhan hari tu aku dan hubby sempat berkunjung ke Ban Pecah, Tanjung Piandang.
Masa tu nak tengok ofis hubby yang baru. (10 minit je dari ofis hubby). Dari rumah aku dalam 20 minit..Sebelum ni pernah datang tapi tak pernah le tunggu sampai senja. Rupa-rupanya pemandangan waktu senja memang cantik..Indahnya ciptaan Tuhan... rasa sayang nak tinggal tempat ni. kebetulan hari tu tak bawa kamera, cuma dpt snap guna hp je..gambar tak clear sangat..Kalau nak cari ketenangan bolehlah datang sini...dengan pemandangan laut yang luas..ditambah dengan deretan gerai-gerai makan yang menjual pelbagai jenis makanan..ada ikan bakar, mihun sup,char koey teow dan banyak lagi..tak leh nak citer..nak tau kena datang sendiri...yang membuat aku terliur adalah 'Char koey teow"...sedapnya... Bayangkanlah dapat menikmati char koey teow di tepi laut...dengan angin yang bertiup sepoi-sepoi bahasa...kat sini takde pantai...sesuai untuk memancing....dan beriadah...
Ni saat mentari nak terbenam...
Dekat jeti...

Matahari dah terbenam..


Indahnya..



Affiq dan hubby...




hubby tak penah lepas tangan affiq...bahaya


Ibu dan affiq






Tengokle tu...affiq dah pandai posing..comei tak saya...






Anak kesayangan ayah...


Hubby mendukung affiq




Bot-bot nelayan..
























5 comments:

Tirana said...

Sungguh indah kampung ku..hehehe..

azza_irah said...

ermm..napa hati azza bgi ditarik2 utk kesana..
indahnya pemandangan..
rs mcm nostalgia..padahal azza tak penah smpai sana..

moga2 smpai hajat utk kesana..

su said...

tringin nak anak secomey affiq...huhu

sheikh said...

Kampung mu ,kampung ku jua !

sheikh said...

Kampung mu, kampung ku jua!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...