Followers

Tuesday, December 16, 2008

Affiq nak dapat 'Adik' kot...


Dah lama blog aku ni sunyi..yea la sejak aku tak brapa sihat ni,nak tengok pc pun dah larat.. sebenarnya sejak akhir-akhir ni aku selalu rasa cam nak demam, loya, pening n macam-macam lagi..rasa nya Affiq cam nak dapat adik kot..(ee...malu nak bagitau)...

Dari pengalaman yang lepas-lepas tu, aku dah dapat rasa..Pagi-pagi je mesti uwek..Makan pun tak lalu..Balik keje langsung tak leh bangun..Mujurlah Affiq mak aku jaga, jadi takde masalah le..lepas keje terus lepak umah mak..malam baru balik umah aku..nak masak langsung tak boleh..mak jugak yang tolong masakkan..Besar betul jasa mak kat aku..Mak pulak memang sayang sangat kat cucu dia yang sorang tu, kalau ari minggu je aku tak gi anta, mesti tok dia cal nak datang amik..dia kata kalau afiq takde sunyi...

Syukur Alhamdulillah..rezeki..Tuhan nak bagi..Lagipun Affiq dah 2 tahun ++..Tahun depan bulan 8 dah 3 tahun, okey le tu kan.Pada teman-teman yang tertanya-tanya tu..dah dapat le jawapannya.. Aku pun tak sangka sebenarnya..baru je plan nak tambah lagi, tengok-tengok dah ada dah..Syukurlah..semoga rezeki kami sekeluarga semakin bertambah lepas ni InsyaAllah...

11 comments:

Tirana said...

Alhamdulillah...Tahniah!! jaga diri baik-baik ye..

dahliana said...

alhamdulillah..rezeki tuh, best le affiq nak dapat adik.. aku ni, ko bg tau tak sihat jek, mmg dah syak dah...cam ahlil nujum lak..ekekeke

Ietams said...

tahniah.. alhamdulillah rezki..
buleh geng dgn abg affiq

Idayu said...

Tahniah..take care..:)

rossizam said...

eeii..sonoknya nak dpt baby.. tahniah kak...ros nak jemput amik kad kat blog ros yer...

mamaaffiq said...

tima kasih sumer..

mamaaffiq said...

tima kasih sumer..

Yanmie said...

alhamdulillah..tahniah kak..wah ramai plak kwn yan yg mendangung nie..tering plak rasanya..ehehhe..

ummumishkah said...

tahniah!
moga rezeki ini akan melengkapkan bahtera kalian..

Tirana said...

Salam mamaaffiq. Kak Tirana nak tinggalkan msg kat shoutbox tu tapi tak boleh so kak tirana tinggalkan msg di sini.

Sila ambil award di sini http://meniti-hari.blogspot.com/2008/12/harmony-and-blog-rocks-tag.html

kakLuna said...

ya betul kak tirana...saya pun tak boleh nk tinggal msg kat shoutbox tu..


kpd mamaaffiq, jaga diri baik2 no...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...