Followers

Tuesday, December 2, 2008

Akhirnya aku kembali...

Setelah hampir 2 minggu aku tak online, hari ini baru berpeluang...Rindu sangat pada teman-teman...Terlalu sibuk..itu je lah yang boleh dikatakan..Sebenarnya pada 29 November yang lepas aku telah menerima kunjungan Ketua Pengarah Perpustakaan Negara Malaysia , Kuala Lumpur yang sudi berkunjung ke teratak kami..Perpustakaan Desa Cyber Ilmu Batu Kawan...Ni nak promote sket library kesayanganku..Setelah hampir 2 tahun berkhidmat,rasanya inilah penghargaan yang tak ternilai yang diterima...Bukan senang tau KP nak datang..aku amik masa seminggu nak setup library(sampai tak sempat nak update blog..)..akhirnya penat lelah berbaloi..Alhamdulillah KP berpuas hati ....sebenarnya aku ada buat blog jugak untuk library...blog ni le yang mendapat pujian...pdbatukawan. Walaupun library ni terletak dalam kampung (Nama pun perpustakaan desa..)tapi aku suka keje kat sini..Sesapa yang nak datang tu, datang le..dekat je ngan Stadium Batu Kawan..Kat sini macam-macam ada...koleksi buku-buku terkini, buku-buku resepi pun banyak,internet free, aktiviti untuk kanak-kanak dan macam-macam lagi le...

1 comment:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...