Followers

Monday, March 2, 2009

Present untuk si kecil Adly...

Sebenarnya hadiah ni untuk anak sedara aku yang baru lahir tu...Muhammad Adly..dah dkat nak sebulan umur dia..ni baru ada masa nak beli..lagipun mak long baru dapat gaji..sory ye adly..pastu terpaksalah sorok takut affiq tengok..last-last dia nampak gak..mujur dia ok je..tak kisah pun..Sebenarnya adik ipar aku, nomi berpantang kat umah mak aku..kira mak mertua dia la..sebab mak nomi dah takde..so, affiq ni ari-ari leh jumpa si kecik adly ni..sebab bila aku pi keja aku tinggalkan affiq kat umah mak.tapi cam biasalah kena jaga-jaga le..kalu dapat kat dia,tak tau ler camne jadi..dia sayang kat baby tapi kadang-kadang tu bila datang dia nye geram tu..

Beg n hamper untuk adly..





Ni pulak abang affiq tengah minum vitagen...favourite dia...




No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...